Cost management
Javítsa a költségellenőrzést, hogy valós idejű rálátást
nyerjen a költségekkel kapcsolatos kockázatokra!
Költséggazdálkodás – Cost management
Javítsa a költségellenőrzést, hogy valós idejű rálátást nyerjen a költségekkel kapcsolatos kockázatokra, és pontos előrejelzéseket készítsen az összes költségtevékenységnek a felhőben és a projekt kontextusában történő központosításával!
Növelje az átláthatóságot és javítsa az építési költségek ellenőrzését az összes költséginformációt egyetlen, az Autodesk Construction Cloud felhőplatformon történő központosításával.
Tartsa a megfelelő információt a megfelelő kezekben a rendszeren belüli egyes komponensek szigorú engedélyezési ellenőrzése révén. Adja hozzá a rendszerhez a tulajdonosokat és a beszállítókat az együttműködés fokozása és az építési munkafolyamatok racionalizálása érdekében.
A költséggazdálkodás a projekt egyik olyan területe, amelyet soha nem szabad elhanyagolni. Ha rosszul kezelik, a projekt összes érdekelt fele érzi ennek hátrányos hatásait. Tehát ahelyett, hogy több, független eszközt kellene átvizsgálni a szükséges költségadatok megszerzéséhez, az álomforgatókönyv egyetlen megoldás használata.
Az Autodesk Build éppen ezt biztosítja.
Vessünk egy pillantást öt gyakori kihívásra, amelyekkel a tulajdonosok szembesülnek a költségkezelés során, valamint az Autodesk Build-ben elérhető funkciókra:
Megvásárolta költségkezelési szoftverét, és készen áll a program összes lehetőségének beállítására. Ekkor veszi észre, hogy az irányítópultok, engedélyek és projektlehetőségek beállítása időigényes és nagyon aprólékos konfigurációt igényel minden alkalommal, amikor új projektet indít.
Ez az oka annak, hogy az Autodesk Build for Cost Management projektkonfiguráció varázslóját úgy alkottunk meg, hogy gyökeres változást hozzon a rendszerbeállítások során. A beállítás varázslónak Project Process a neve, és leegyszerűsíti a konfigurációs folyamatot a különböző felhasználói csoportok számára. Az ebben a beállításban kiválasztott szerepkör és projektbeállítások alapján konfigurálja, hogy a Cost Management mely összetevői jelenjenek meg, és konfigurálja az engedélybeállításokat. Nézze meg az alábbi videót, amely bemutatja, milyen egyszerű a tulajdonosok számára a használni kívánt munkafolyamatok kiválasztása.
A tulajdonosok és más érdekelt felek közötti átláthatóság hiánya bizalmatlansághoz, félreértésekhez és rossz együttműködéshez vezet.
Ezek a problémák még hangsúlyosabbá válnak, amikor a projekt változtatásokkal és a megnövekedett költségekkel kell szembenézni. Ha a tulajdonosok, a vállalkozók és az alvállalkozók nem tudnak együttműködni, a nézeteltérések fokozódnak, és az egész projekt és a csapat szenved.
A csapatok közötti jobb együttműködés elősegítése érdekében szerződéseit közvetlenül beviheti az Autodesk Build-be, hogy felgyorsítsa a projektmódosítási folyamatot. Csökkenthető a késések kockázata a potenciális projektváltoztatási együttműködési munkafolyamat használatával. Például biztosíthatja a szerződését, hogy közvetlenül a projektpéldányán belül generáljon, felülvizsgáljon és elutasítson potenciális projektváltoztatásokat minden művelet részletes ellenőrzési nyomvonalával.
Ez a munkafolyamat lehetővé teszi a tulajdonosok, a fővállalkozók és az alvállalkozók számára, hogy egyetlen környezetben dolgozzanak, így egyszerűsítve az együttműködést a projektváltoztatásokban. Kikövezi az utat a magasabb szintű átláthatóság és elszámoltathatóság felé, biztosítva, hogy mindenki nyerjen.
A költségvetés meghatározza a projekt összes számlázható munkájának költségét, és a végső szerződésben foglalt árat jelenti. A tulajdonosok a költségvetés segítségével nyomon követik a projekten befejezett munka előrehaladását, hogy igazolják a fővállalkozónak történő kifizetéseket, és értékeljék a tervhez viszonyított előrehaladást. A költségvetéskezelés azonban időigényes lehet. A projekt méretétől és a tulajdonosként megkövetelt részletességtől függően a fővállalkozó költségvetés gyökércsomópontjai meghaladhatják a több száz tételt.
Ideje azonban megkönnyebbülten fellélegezni. Az Autodesk Build segítségével a költségvetés kezelése nagyon egyszerű a tulajdonosok számára. Például közvetlenül csatlakoztathatja a szükséges költségszámításokat a megfelelő szerződéshez, és onnan teljes képernyős formában tekintheti meg az költségszámításokat, és lehetőség nyílik a tételek költségvetési kódszegmensek szerinti csoportosítására és a nézetek későbbi elmentésére. Így megkönnyítve a szükséges adatok megtalálását. Ezenkívül ebből a nézetből könnyedén navigálhat a hozzárendelt fizetésekhez. Az egykor szénakazalba temetett információ már csak egy gombnyomásra van.
A projektváltoztatások az építési folyamat elkerülhetetlen részét képezik, és többlet munkát jelentenek a tulajdonosoknak és a vállalkozóknak egyaránt.
Tulajdonosként azonban hozzá kell férnie a potenciális változással kapcsolatos összes információhoz, mielőtt elindítaná a kifizetéseket. Ebbe beletartozik a projekt változtatás feláras díjának egyértelmű áttekintése annak biztosítása érdekében, hogy az a megállapodás szerinti felár-százalékon belül legyen. Azonban a projekt gyors tempója és a beáramló információ miatt, ha a projektváltoztatásokat nem kezelik megfelelően, és a jelölések inkonzisztensek, az hatással lesz a költségvetésre.
Szerencsére a projektváltoztatások Autodesk Build-ben történő kezelésével gyorsan ellenőrizheti, hogy a projektváltoztatások jelölései a szerződésben engedélyezett jelölésen belül vannak-e, és ha eltérést lát, elvégezheti a korrekciót. Ez jelentősen leegyszerűsíti a felárak kiszámítását, amikor projektváltoztatás történik, és segít Önnek és vállalkozóinak megfelelni egymás elvárásainak.
Tulajdonosként nehéz lehet világos képet kapni a portfóliójában lévő összes projekt pénzügyi teljesítményéről. A költségvetésről és az előrejelzésekről szóló jelentések generálása időt vesz igénybe, különösen akkor, ha minden egyes projekthez meg kell tennie. A folyamatot még megnehezíti, ha pénzügyi adatai nincsenek szabványosítva, vagy ami még rosszabb, több különböző forrásból származnak.
Az Autodesk Build Executive Level Cross Project Budget Report megoldja ezt a problémát. Ez a fiókszintű jelentés összefoglalja a költséginformációkat projektenként, és olyan kimutatásokat tartalmaz, mint például:
Ezenkívül lehetővé teszi az Ön számára a termelési eredmények szűrését projekt vagy üzleti egység szerint, hogy azonosítani tudja a lehetőségeket a profit maximalizálására. Az Executive Level Cross Project Budget Report segítségével órák helyett csupán percek alatt készíthet jelentéseket, és hatékonyan mérheti fel projektjei pénzügyi teljesítményét, így intelligensebb költségvetési döntéseket hozhat.
Használja a legfejlettebb digitális technológiát a projekt költségeinek ellenőrzése érdekében!
A tulajdonosnak sok mindennel kell megbirkóznia, és hatalmas nyomás nehezedik rá, hogy a projekt, amelyért fizet, teljesíti-e az ígérteknek megfelelően. Erre mi itt az Autodesk-nél azt mondjuk, engedje, hogy a technológia levegyen néhány terhet a válláról. Az Autodesk Build-et rugalmasra terveztük, hogy megfeleljen a tulajdonosok és minden más jellegű felhasználó változó igényeinek.
Az Autodesk Build javíthatja a munkafolyamatokat azáltal, hogy egyszerűsíti a költségek kezelését, és segíti a csapatokat az összehangolt munkában. Így jobban összpontosíthat portfóliója bővítésére és kiváló minőségű, nyereséges projektek megvalósítására.
Csak a legjobb megoldásokkal tudja megvalósítani azokat a stratégiai és technikai követelményeket, amelyeket a piac az építőipar számára előír.
Tanácsadással, BIM szoftverekkel és képzéssel segítünk a cél felé vezető úton.
Keresse szakértő kollégáinkat!
Használja ki Ön is és tervezői csapata is az Autodesk újabb és újabb tervezési technológiák nyújtotta előnyöket, amelyek új szintre emelik cége tervezési-gyártási hatékonyságát!
Az Autodesk BIM megoldások segítik a különböző csoportok, szakágak az együttműködését és a kívánt projekteredmények elérésében – a tervezési, a kivitelezési és az üzemeltetési szakaszban egyaránt.
Ha többet szeretne megtudni az Autodesk tervezési munkafolyamatának fejlesztéseivel kapcsolatban, keresse kollégáinkat egy személyes konzultációra, használja fel az egyes iparágakban jártas szakértőink tapasztalatait!
Vegyen részt az általunk nyújtott szakmai képzéseken, hogy a megszerzett tudást azonnal kamatoztatni tudja munkájában! Hamarosan induló intenzív alapozó és haladó tanfolyamainkról további információt ITT talál.
Legyen tagja Facebook közösségünknek vagy LinkedIn üzleti oldalunknak, csatlakozzon Youtbe csatornánkhoz és iratkozzon fel Hírlevelünkre, hogy naprakész információt kapjon a legfrissebb Autodesk újdonságokról, promóciókról és szakmai blogjainkról.
Kapcsolattartó: